GAAAAAH

O satan va frustrerad jag är. Har lovat att lämna Hannas nyckel till hennes föräldrar men jag har ingen aning om när de kommer. Jag hoppas på ikväll men den tror jag är körd. och åker dom imorgon så kommer de ju att åka från åland först så kanske imorgon eftermiddag liksom. TÄNK OM DOM INTE KOMMER FÖRENS PÅ SÖNDAG'?!?!?! Jag kom ju fram till att jag ska åka hem bara för att jaagär långledig och Jonas ringde och frågade om jag skulle komma hem för han ville umgås. Det är inte ofta han erbjuder sig själv sådär så nu vill jag ju verkligen hem också. Ingen annan som vill ta nyckeln och lämna den till dom när de kommer? Jag blir så frustrerad så jag nästan hyperventilerar.

Tack elin för att du hjälpte mig leta efter nåt nummer. =)

puh, andas kvinna!

Kommentarer
Postat av: Elin

Självklart ställer man upp! Inte för att jag vill bli av med dig! haha!



Kan inte brodern komma upp och umgås nån gång? har han ens vart här?:O

Postat av: Terese

Jodå han har varit här. en hel helg blev det. fast det var ju 2 år sen tror jag :P

2009-02-13 @ 22:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback