Gårdagen!

Det var en helt underbar kväll! Började hos Tapper med jonas, anton, camilla och sen andrea, kristin och cornelia. Bara där har vi en stor del av järngänget liksom. Sen bär det av till Hellman som hade inflyttningsfest/födelsedagskalas. Himla trevligt. Jag och kristin hade köpt en spritflaska till herrn så fick mig några shottar. fast spriten var skitäcklig, men det såg god ut. Men efter en timme där så bötrjade det gå utför, jag och camilla övergick till alkoliserade socitetsdamer en stund. Andrea var glad som aldrig förr, har nog aldrig sett henne sådär förut men hon är ju så söt så jag vill bara äta upp henne!
Men rätt som det var så var alla borta och jag som tänkte ha sällskap med kristin men tji fick jag. Hon hade tydligen gått ut för att spy men sen upptäckt aqtt hon var hemma. hehe, varför gör vi alltid sådär? =P

Kvalitetstid med mor i Västerås idag. Var riktigt nice. Det var hon som stog för shoppandet då jag inte har nåt att shoppa för. Jag älskar IKEA av hela mitt hjärta!

Gårdagens tankeverksamhet stog tessan för, Grattis. Jag är stolt över din fantastiska idé. Minns mig när du blir känd!

Ikväll blir det schlager hos bror. Är fortfarande i chock över att han bjöd in mig =S

ciao

PS. Jag ska på allvar försöka vänja mig av med att ha telefonen med mig när jag är onykter. Blir lagom frustrerad på mig själv. brr. DS.

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha ja, ibland glimmar det till i hjärnan på mig. synd att det inte är oftare bara...



ha så trevligt på schlagerkvällen! :)

2009-02-21 @ 16:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback