helg

Ja nu är jag jju tillbaka i blg efter helgen. Det har varit asnice men nu mår jag skit. pust.

kom hem i fredags och då blev det kalas. Vi packade våra väskor med alkohol och drog ner till markus. Eve var med, vilket inte hör till vanligheterna men är alltid lika roligt. Jag fick en massa presenter och blev alldeles till mig, blev några tårar. (Hade redan fått i mig en flarra vin) Efter en halv flaska vin till, typ 6 shot och lite singstar så kom jag fram till att joar är ju aaskul så jag drog med andrea och denise ner. Så fort jag kom dit kom jag på att det är det ju inte, inte en fredag iaf. Fick stå i kö för att komma in och redan där började det gå åt helvete. Jag blev för full, sa en massa otroligt korkade saker, tänker inte berätta för det är så pinsamt och gick hem efter typ 40 minuter. Lyckades dela taxi med en taxichaffis som inte jobbade just då så fick iaf åka gratis hem! =P

Bakis satan i lördags, gjorde inget annat än sov eller såg trött ut. Kollade på så som i himelen innan jag sov, det kan vara en av världshistoriens tråkigaste filmer kom jag fram till :P

I söndags var det andra visor. Jag krull och markus tog bilen och åkte till Kista för lite shopping. Himla trevligt! Fick klippa mig och nu jäklar gillar ajg mitt hår =P Är jäkligt mycket kortare än innan men det var länge sen det gick så bra att borsta :P

Sen igår så var jag på massage, heeeelt underbart. Ska nog göra det nästa gång jag är hemma också. eller nåt sånt. =P
Var även till Enköpingshem som jag skulle hyra lägenhet av. Men Sven verkar inte ha alla limpor i burken för nu hade jag då absolut inge lägenhet. Det kunde ha ju inte garantera. Förra gången jag pratade med honom så hade han tjingat en till mig. hmm, undrar vad det är för fel på honom!?!

Så nu sitter jag här i en ren och fin lägenhet med lite feber och funderar på en kryssning i helgen. ena sekunden känns det helt självvklart att åka och nästa så förstår jag inte hur jag tänkte sekunden innan. Men det ordnar sig nog det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback