I förebyggande syfte

Sitter här och snörvlar och irriterar mig på mina egna ljud. det är inte så jätte farligt, kan t.ex. fortfarande andas med näsan när jag sover. great. MEN, det är ju på g. Har varit på kupan och köpt diverse förebyggande medel, kanjang osv. Vet inte vad jag kan göra mer. vill inga ha nån förkylning heller. Mamma sa att köp morotsjuice, det är mycket vitaminer och kan göra dig gott. jo tjena, det gör säkert jätte gott men det är fan inte gott. med lite apelsinjuice så kanske det skulle funka men inte bara morotsjuice. bläsch.

jaha, en kväll med planer för en gångsskull och imorgon blir det kanske lite TUR-schema innan hemgång. we'll see what happens.

Inge roligt på uppsats-seminariet. De andra hade mer kolla på sina arbeten kändes det som och jag satt där ensam, trött och förvirrad. sa inte många ord men det gjorde AVV Rune som skrattade åt Volvos konstiga HRM. haha, en typisk akademiker och akademikerskämt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta å hans vägnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback