le weekend

Blir ju som sagt enköping. Kollade nu och det fanns en massa tågbiljetter. så nu är frågan, vara med och hjälpa till med schemat eller ta 10 tåget hem? annars har vi ju 12 tåget men vetinte riktigt. det blir så mitt på dagen. njaa. 10 eller 2.
Åker jag hem 10 skulle jag och mamma hinna till västerås imorrn istället för på lörda. stoor fördel att slippa lördags hetsen. Vi ska ha lite quality time och ta en runda på IKEA typ. Lutar nog mot 10 tåget. vi får se. Vet ju att jg inte kommer somna förens om ett par timmar så kanske kan vara skönt å sova ut.

Så ändrade planer för morgondagen, det blir inte Corner, det blir födelsedag/inflyttningsfest hos Hellman. Niice. Länge sen jag träffade alla sådär. Men sen har jag inga planer, förslag? Kanske ska vara en god medmänniska och åka med farmor till kyrkogården? Bland det tråkigaste som finns men hon tycker det är så roligt. och hon var ju nästan trevlig i söndags när jag var där. =P

nej men dags för den dagliga analysen av dagen. Med en bok som man inte behöver engagera sig så mycket i och har tid att tänka på allt som hänt.

Nu vill jag jobba på heltid. hatar min nuvarande situation och allt vad skolan heter. Ett liv vore trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback