mina pojkar det där

 =D har setat och kollat hockey på live grejset vilket kan vara det tråkigaste ever men det var det enda jag kunde göra. Var nog en jävligt bra match och AVV Persson fick avgöra på straffar. wuunderbar!

Imorgon är det första seminariet för uppsatsen. Vet inte riktigt vad jag känner för det där just nu. Det enda jag känner riktigt starkt för just nu är att jag inte ska bli sjuk, halsen gör ont och jag har samma symptom som jonas hade i lördags. Men nej, ingen sjukdom här inte. Vi ska på Corner på fredag. eller hur var det?

Helgen var underbar. En massa häng me kristin å kyhlströmmarna. Och i måndags var jag med lovely evelina typ hela dagen. Man kan ju göra mycket roligt med en spikmatta, bland annat skratta åt dem som ligger på den och kvider =P

Tillbaka till tvn, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback