Nu är det påväg åt rätt håll!

Mot enköping! woohoo. Fick tag i Julia igår som gav mig numret till Hannas päron så nu har jag pratat med dem och de skulle inte komma till blg fören ikväll vid 6-7 men nu är det så finurligt att jag tänker ta tåget till uppsala och möta dom där för att sedan sätta mig på min älskade buss nr 804. Där har man spenderat lite tid skulle man kunna säga =P Pratade dock bara lite löst med dem igår om att göra så men de skulle ringa när de kom till Sverige så då får jag säga hur det ligger till. Hoppas bara det är bra täckning på tåget så det går att ringa.

varöfr är jag så effektiv när jag väl sätter igång? Nu är jag klar med allt och det är 2 timmar kvar tills tåget går. puust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback