Vad hände nu egentligen?

Jag har ju ända sedan vinsten kollat lite på skoj på köpes-lägenheter. Har fastnat för en som fortfarande finns kvar, blev lite nyfiken idag och tänkte åka ner och höra vad det är för fel på den typ. Mäklaren, som för övrigt var sjukt trevlig, sa att ja men ska vi åka upp och titta på den? Ja varför inte? Så vi åkte till Bergsgatan 12 och jag blev förälskad. Den är inte stor, inte alls men skrymslen och vrår och jag ser allt kul man kan göra. ETT RIKTIGT KÖK!  Men jaja efteråt drog jag, mor och far iväg och lunchade och tänkte att vi får väl diskutera det mer ikväll. Sen skulle vi åka ner på stan så mamma kunde beställa klipptid men jag tänkte att jag går in till min rådgivare (en annan äckligt trevlig människa) på banken och frågar lite bara. Det slutar med att vi sitter och berättar anekdoter och jag har i stort sett lånelöfte på en lägenhet. eeeh? Rådgivaren ska ringa i eftermiddag och säga hur det blir med det och mäklaren ska ringa i veckan.

Ska jag verkligen göra det här? Just nu sitter jag apatisk och undrar hur fan det blev såhär?!  Fan va nice och ha en lägenhet att flytta till dirket. Och får jag den lite innan så hinner jag ju faktiskt byta tapeter och fixa det som man kan fixa innan det är dags. Det skulle vara min alldeles egen och jag får göra vad jag vill med den. Pappa blev alldeles exalterad när han såg chansen att bygga mig en säng. =P

Nej jag råkade köpa en väska på stan också. Har kollat på den flera gånger men tyckt att det var onödigt men nu var det halva priset på den så jag kunde inte låta bli. Så ska nog börja byta väska och slökolla tv.

Kommentarer
Postat av: Carro

Fan vad nice! hur stor o vad får du pröjsa?

Jag råkade gå lös i Stockholm igår och länsade mitt konto typ.



Min slösargen har blivit värre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback