boende kirrat! =)

yeeeees! har setat och ringt till diverse personer som hyr ut lägenheter i enköping på eftermiddagen och hade nästan gett upp när jag hittade en lapp från kristins mor med hennes gamla hyresvärds nummer på. Så jag ringde till Sven och frågade om han kunde hjälpa mig. Och från och med nu så älskar jag Sven! =) Jag vill ju bo nära tågstationen hemma så jag slipper gå så långt varenda dag och nu har jag från första juli en lägenhet 50 meter från stationen! =)
Det är bara en liten lägenhet, något större än den jag har nu men jag har en och han sa att han skulle höra av sig om han hittade nåt som var lite större. Men den som jag har nu kommer att vara helt nyrenoverad då i juli så den är fräsch. Och jag ska dit och prata med honom då när jag ska hem när jag fyller år =)

Jag älskar Sven! han har gett mig en mindre sak att fundera över =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är ju super,grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback