Dagen före

Ja om ungefär 2 ½ timme så är jag 1 år äldre på pappret än vad jag är nu. känner mig dock inte riktigt hemma i att vara 21. har ju ett år på mig att vänja mig, men det känns inte lika rätt som att vara 20. Samma sak var det med 17, gillade det inte alls. är mer för att ha nåt jämt. men kommer ju spendera hälften av mitt liv att vara ett ojämt år gamalt så det är väl nåt man får ta. Jag förstår inte att jag orkar bry mig heller.

Imorgon så är det lite att göra iaf. ett par punkter på listan. Lite sovmorgon är man ju värd så det ska jag ha, sen så ska jag träffa tessan (är det nån mer?) för att luncha vid 12 och efter det så blir det ett litet TUR-möte så vi vet vad vi håller på med. Sen blir det mer c-uppsats med Hanna. vi kom en bra bit idag så ska finslipa och göra det ännu bättre. Sen är det FUM vid 5 och middag efteråt, underbart att inte behöva laga mat när man fyller år! Och sen ska jag nog hem och färga håret. Har inte vågat göra det än. vet inte riktigt vad jag är rädd för men om jag ser ut som skit så skulle det kännas bra att någon, tex mamma, kan åka och köpa ny färg om det skulle behövas utan att ajg själv behöver gå ut. Stora problem.

Nej nu ska jag läsa den kära artikeln som vi ska presentera på fredag, innan ajg åker hem till enköping!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Tessan

nä, ingen mer vad jag vet än så länge... :)

2009-01-27 @ 21:54:11
Postat av: Carro

lägg av o mobba ut mig!

jag ska köpa en flurry och stoppa ett ljus i

2009-01-28 @ 09:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback