det är ett jävla liv här

Varför ska alla väsnas så mycket hela tiden? Är det bara jag i det här huset som tänker på mina grannar?
Imorrse väcktes jag vid halv 9 av att de borrar nån stans i huset. Visst det är kanske inte grannarnas fel men det är någons fel. Och nu min granne ovanför igång med sitt gitarr spelande och stampande i golvet igen. Jag fattar inte att han orkar sparka så jäkligt i golvet. Även när han/hon går så låter det som elefanter. De måste ha nå problem med fötterna för de två år som det bodde nån annan här hördes det ingenting. Tycker att man borde vänja sig tillslut men det verkar jag inte göra.
Sen har vi ju det underbara duschandet mitt i natten. alltså vad är det för idiot som duschar typ mellan 12 och 1 varje kväll i stort sett? den personen måste ju veta att det låter som fan när man duschar eftersom det hörs även på dagarna, men då spelar det ju itne så stor roll. Men när man precis har somnat och någon sätter på duschen i 20 minuter så vaknar man, garanterat! jäkla nötter!

nej nu ska vi inte bara bittra. det är dags att bege sig mot tvättstugan igen. detta underbara ställe som gjort för våldtäkter och annat skoj.

Bio och grek ikväll. Helt uuunderbart!

Kommentarer
Postat av: Tessan

var säkert linnea som borrade.

2009-01-23 @ 15:29:46
Postat av: Terese

ja säkert. hon är nog händig. skulle sätta upp lite tavlor, med rejäla skruvar i väggen

2009-01-23 @ 18:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback