hemlängtan

Jag har, typ den senaste veckan, haft sån sjuk hemlängtan. Det var en liten kris för nån dag sen och mamma hörde ju hur det låg till så hon sa att hon skulle komma upp och hämta mig när jag ska hem den 30e. Jag trodde ju då att det är ju nu på fredag, men det är det ju faktiskt inte så nu fick jag en riktig depp-attack. Fan det är ju aslång tid tills dess =(

Fan vad jag älskar mamma föresten(fast vem älskar inte sin mamma?!). Eftersom vi är så fruktansvärt lika så vet hon precis vad jag känner hela tiden. Ibland blir man ju rädd för att vi tänker så lika hela tiden men vid sånna här perioder just som denna så är det så skönt att hon förstår mig. Hela grejen att hon kommer upp då den 29e ä en sån sak. Jag hade ett av mina dagliga snack med henne och 10 minuter efter att vi har lagt på så ringer hon och säger att hon kommer. Hon hörde på mig att jag behövde det, och det ska gudarna veta att jag gör.
Jag älskar när hon är här och vi är ensamma. Fikar, skrapar lotter och åker till maxi och handlar. Vi är ganska lättroade och vad vi än hittar på så skrattar vi oss igenom det. Det ska bli så roligt när jag flyttar hem och hon kan komma och hälsa på mig hemma hos mig varje dag om hon vill. =) och jag kommer bo granne med jonas =). eller typ alla bor ju i det området, jonas, linda, kristin, evelina, jonas lindell, hellman.fast ja, det är ju lika nära till alla typ. 

Nej nu ska jag nog sova så den här dagen tar slut nångång  

Kommentarer
Postat av: Elin

I want my mama too!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback