lång helg

Ja då var arbetet klart för den här veckan. man kanske ska njuta av det för det lär ju inte bli så många sånna här softar helger de närmsta 20 veckorna.

Ny kurs idag, kan nog bli riktigt kul. Marketing and tourism. de båda favoriterna ihopknutna i en kurs, kan det bli bättre? Fast det allra bästa med den är Jörgen. Bättre lärare och trevligare människa får man fan leta efter. Håller tummarna för att vårt önskemål när det gäller handledare till exjobbet går hem så vi får honom. Förövrigt så hade jag och Hanna ett oerhört givande "möte" om uppsatsen igår och nu har vi bestämt hur vi ska gå tillväga. Ångesten dämpandes en aning men gnager fortfarande lite i bakhuvudet.

Fortfarande över en vecka kvar tills jag får åka hem, kan tiden gå långsammare?

Föresten, jag känner lite för bio. Någon som är på? Den däringa nya svenska vore väl roligt, eller hur? =)


Just det, gårdagen som började som en av dom bästa ever fortsatte i samma takt, jag klarade verksamhetsstyrningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback