mindre produktiv dag

kunde inte sova så somnade alldeles för sen vilket fick till följd att jag vaknade alldeles för sent. vaknade aldrig riktigt till förens strax innan det var dags att åka till falun på studenbanken möte som kan ha varit det mest ovärda på länge. Men vi fick oss ju ett äventyr och ett glas saft.

Efteråt pratade jag och tessan lite om social kompetens. Hon kom även fram till att det finns en person i blg som har lika mycket social kompetens som Stig-helmer. tyckte det var en uuunderbar jämförelse så här sitter jag och fnittrar för mig själv.

vad ska man hitta på resten av kvällen då tro?

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha jag tyckte din teori om en cp-skada var ganska slående! fnittrade högt på willys. :D

2009-01-22 @ 19:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback