Myssöndag!

mm, mums. har precis gjort mig lite kaffe, släckt alla lampr och tänkt en massa ljus. Det går ju inte att göra annat än att älska skenet av en massa ljus. är nog några doftljus också för det börjar lukta lite vanlij tror jag. =P

ja idag har jag inte gjort många handtag. Eller jo egnetligen. Det var ju en pers att ta sig till kupolen. fast det var rätt slags snö så det funkade hyfsat att cykla. det värsta var ju att det snöade så innihelvete så jag inte såg nåt. kan det sluta snöa? det skulle ju bli vår nu kom vi överens om.

ja på kupolen så åt jag lite lunch och sen köpte jag hårfärg. Jag har dock inte vågat färga håret än. Jag har ju aldrig gjort det förut, inte hela håret såhär. är också livrädd för att det ska bli nån slags röd nyans. blir ju lätt det tyvärr. Men det vlir nån choklad nyans när det väl färgas =P Tror jag väntar tills på torsdag när mamma kommer eller nåt. Så jag slipper vara orolig själv =P Aen köpte jag en ny sjal. En precis likadan som min lila, men från början ville jag ju ha en gul. och nu har jag en. När jag köpte den lila var det ju höst och då är det dåligt med pastellfärger i butikerna =P Hade kunnat handla hur mycket som helst idag. Hittade grejer överallt. Men jag höll fingrarna i styr så det blev bara hårfärgen, sjalen och ett par byxor =P och mat.

Nej nu ska jag mysa med alla mina ljus och lyssna på abba. De är jäkligt bra när man inte lyssnar på de gamla vanliga låtarna. Så vill man ha underhållning så ska man vara här, jag sjunger och dansar som aldrig förr. Är nog enn riktig syn för gudarna, eller grannarna i det här fallet =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback