Saknad

Ikväll är Julias sista kväll i Borlänge. Jag lyckades att inte börja gråta när vi sa hejdå för jag lovade henne det, hon ville inte förstöra sminket :P Men det var inte långt borta, och är inte det nu heller, om man säger så. Satan alltså, du är en av de bästa människorna jag har mött och jag kommer sakna dig jätte mycket. Men vi kommer ju ses snart igen. Du har ju dock varit en del av vardagen så det kommer bli lite konsigt när ni inte är där på måndag!

Har idag även fått erfara lite av hur tjejer fungerar. Det kan låta underligt eftersom jag själv är det men nåt sånt här har jag fan aldrig varit med om. Att något som man säger kan förändras så mycket när människor snackar vidare om det. Jag är faktiskt fascinerad över hur männsikor kan förvandla en fjäder till en höna, eller hur man nu säger. Det enda jag kan göra är att skratta åt det hela. Det jag sa från början och det som det tydligen har snackats vidare om har inget med det som jag sa att göra. Har faktiskt aldrig varit med om nåt liknande. Det spelar ju ingen roll eftersom det inte var nåt livsviktigt men det är ganska roligt. Man har ju lärt sig vem man kan prata med om inte annat, och det oroar mig faktiskt lite :P

nej, nog pratat för idag. Dags att sova och vakna upp med en ny dag och nya möjligheter. =P

Kommentarer
Postat av: Carro

word!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback