sista dagen för den här gången

ja nu har jag jobbat klart på birka för den här gången. var på asbra humör när jag kom dit för att det är kul helt enkelt. fast det blev inte så kul tillslut. tydligen så måste alla ha kommit på igår eftermiddag och kväll att dom skulle åka idag och vi blev en man kort så det var verkligen helvetiskt. och alla skulle krångla med både det ena och det andra. det var liksom inte bara att checka in 1600 pers utan det skulle bytas ut människor och det skulle betalas och ges tillbaka pengar och gud och hans moster. fick en hel del utskällningar som inte direkt hade någon anledning att komma ut över mig. men what to do. Det är ju faktiskt riktigt kul när de blir arga över nåt som egentligen inte spelar någon roll och som liksom inte har med någon att göra alls. Men när typ varannan person skäller på en så blir det inte lika roligt längre.

sen var det så jäkla kul att det tåg som går 6 blev inställt så på 7 tåget som jag åker med så var det alltså istort sett 2 uppsättningar med männsikor på. så det blev till att sitta trångt. eller som dom flesta gjorde, stå trångt. fast jag norpade en sittplats så det var ju lugnt =) hehe

nej imorrn ska jag åka hem till borlänge igen då. har ingen som helst lust men det spelar ju faktiskt ingen roll. jag kan ju sitta där och drömma om sommaren så kanske det känns bättre =) ska hinna förbi linda också innan vi åker =)

jaja bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback