Vilken början på dagen

Ja det är inte annat än att jag är ltie imponerad av mig själv just nu.
Det började igår när Hanna övertalade mig att följa med och träna idag på morgonen. Jag var skeptisk, väldigt skeptisk. Men det var inte lika tungt som jag hade trott att gå upp 6.15 för att åka och träna. Men det var en väldigt underlig känsla när träningen var klar och klockan visar 7.45. Det här ska jag helt klart göra om, kanske inte varje tidags men nån gång ibland kan det nog funka. Hoppas bara att den här energin som jag har håller i sig så jag inte blir trött om ett par timmar. Fast jag är sliten. Först ett impulspass igår kväll och sen det här på mogonen. Armarna är lite som gele =P

Nu sitter jag i skolan och väntar på att Hanna ska dyka upp så vi kan göra klart problemställningen till c-uppsatsen och sen kolla lite litteratur och sen är jag ledig hela långa dagen. Undrar om jag ska gå hem och kolla på Törnrosa eller nåt sånt då. Vore skönt med lite disney, det kan man aldrig få för mycket av! =)

Mina armar håller på att dö. måste sluta skriva nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Säg till om du vill hänka på spinning nån gång! Det är det jag satsar på denna vår

Postat av: Terese

aa jag har ju bara köpt jympakort så vi får se. det är ju bara å henka på det annars ;)

2009-01-20 @ 13:59:56
Postat av: Elin

Jag har bara köpt spinningkort! Haha! Men kanske

2009-01-20 @ 17:09:41
URL: http://tribute.blogg.se/
Postat av: Terese

A fast det är 7 passet tycker ajg att du ska följa med på nångång ;)

2009-01-20 @ 18:16:07
Postat av: Elin

Hu.... Mindre sugen!! haha

2009-01-21 @ 17:06:22
URL: http://tribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback