Ännu en underbar dag

Idag har varit nice. har varit min första dag i butiken i terminalen, på riktigt liksom. Det var roligt som fan att få lite mer kontakt med gästerna. Det gick bra också, ingen diff i kassan eller nånting. och inte ens nån som skrek på mig. =P Fast sånt ser jag typ fram emot, jag älskar när de blir arga och jag vet att jag har rätt och därför kan vara helt lugn. Då blir de ännu argare. moahaha

har även varit och fixat lite till med mitt projekt och det ser lovande ut. Fast det är ju absolut inget klart, på långa vägar. Men jag hoppas, hoppas!!

imorrn har jag sovmorgon också. Ska ta tåget som går 10 över 8!!! wooho. behöver inte gå upp förens 7 =D

Haha, jag och Jani lyxade till det i väntan på tåget idag. Vi tog en kall öl på centralen. Vi gick runt lite utanför och kollade efter nån soft uteservering men det fanns inga så nära så det blev en på centralen. Satan va den satt fint!!

Jobb lördagförmiddag så på kvällen där vill jag hitta på nåt, nån som är villig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback