Bra planerat

Har ont i halsen som en gammal gnu idag. igår fick jag även byta lite lördagstjänstgöring så är ledig imorgon så det är ju skönt att slippa sitta och prata hela dagen och istället för en gångsskull sova ut och inte vakna bakfull! Tänkte ta det lugnt med drickandet på lördag innan eftersom jag itne ville vara bakfull på min enda lediga dag men då kanske jag kan ösa på eftersom jag kan vara normal imorrn istället. Jag är alldeles för svag som person. =P

Hoppas som fan att jag itne håller på att bli sjuk, vore inge kul. ska sätta i mig lite vitaminer idag så kanske det blir bättre.
Ikväll blir det bankad anka på menyn. haha, det här är roligt. Vi har nu utvecklat ankteorin med lite birkatouch. Det verkar som att jag aldrig kommer att bli av med ankorna! =P

Jag saknar borlänge-gänget! buhu

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag saknar dig teles!!! och jag saknar birka... kom hiiiit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback