Hällasvängen

Kom precis hem från en liten Hällasväng. Jag som skulle sova ut imorrse vaknade vad halv 8 och kunde inte somna om. Visst, jag var ju pigg men jag ville ju passa på att iaf sova till 9 eller nåt.

Jag såg en av mina stora kärlekar idag. För ett par år sedan var jag tokkär i honom och ja, han är fortfarande det snyggaste jag vet! Affe, min affe. haha, han var där med sin fru och barn och det såg även ut som att det är en till liten knodd påväg. You go girl! Det pinsamma med hela situationen är att hela min familj var med och de vet alla hur betuttad jag var i honom  så nu kommer jag få höra det här ett tag kan jag tro =P Jag blir inte generad så ofta men när jag klev in på IKEA och det första jag såg var honom, då blev jag generad! Jag skötte inte mina affärer så snyggt förr på tiden. =P

handlade även lite idag, en ny termometer och en väst bland annat. Är lite småirriterad över att birka inte har kläder till de som jobbar där. Så nu har jag köpt mig en egen så jag också kan se respektabel ut när jag arbetar. tråkigt att jag måste fixa det själv bara. För ajg känner mig inte riktigt snygg i en herrskjorta med 3 meter långa armar som spänner kring brösten så det känns som att den ska spricka vilken sekund som helst och sen är den liiiite för otajt vid axlarna. så nu blir det t-shirt och väst i fortsättningen.

nu ska jag börja göra mig iordning för grillpartajet ikväll. Hoppas verkligen att regnet håller sig borta, och det ser faktiskt positivt ut just för tillfället iaf!

pussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback