knasigt

Den här dagen började spännande. Eller började och började men när jag precis kom till terminalen imorrse så gick brandlarmet. Jag hann inte gå in, gick precis förbi en högtalare när den började tjuta. Jag och de två turisterna som gick bakom mig hoppade högt. Satan va rädd jag blev. Men det var ingen brand så vi fick gå in igen och lagom när jag satt mig och skulle svara så gick brandlarmet igen. spännande.

Igår så åkte mor och far till turkiet så nu bor jag hos dem. Himla mysigt att vara hos katterna men satan vad det är mycket som låter i det huset! Det knakar och har sig och kylskåpet kurrar och rätt vad det är så spinner en katt i örat. Är inte riktigt van vid det så har inte sovit jätte bra inatt! Men är ju snart hemma igen så jag kan vila lite. det är ju bara typ 9 timmar kvar. puh.

Nej nu ska jag ta och skriva ut alla grupper. Vi hörs

pussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback