Måndag

En helt vanlig måndag, full med nötter. haha, riktiga stjärnor som både har ringt in och som skulle åka idag. är glad att jag inte behövde följa med om man säger så. En helt blåst människa, från bålsta det säger väl allt, gjorde att jag bara fick en halvtimmes lunch. Och det för att hon helt enkelt var urbota dum. Fick säga allt minst 20 gånger men ändå fattade hon inte. fast det slutade med att hon bokade för över 2000 kr och betalade på en gång så nån nytta var det kasnke med all upprepning. Blev butikstjänsgöring idag ockås, väldigt bra. det är så mycket roligare att vara där och få lösa lite problems istället för att bara säga: Nej tyvärr det är fullbokat hela veckan, nästa måndag har jag hytter. Eller: Nej vi har ingen avgång i helgen för båten (jaja, det är ett fartyg ;) haha)är ute på långkryss till riga och visby. Blir en jävla massa tjat helt enkelt. fast det som är så bra är att det är ändå roligt att gå till jobbet för att det är så underbara människor där! =D

Nej nu ska jag nog städa undan lite här.

chipphej!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kryssningsfartyg Terese, KRYSSNINGSFARTYG! haha, skulle älska om du skulle säga det varje gång "nej tyvärr vi har inga avgångar på helgerna för då är kryssningsfartyget på långkryssning" "Kryssningsfartyget är tillbaka i sthlm ca kvart i 4" hihi, det skulle kunna bli skitkul ju, kan du inte göra det och spela in samtalen åt mig? :D

Postat av: Terese

Hahaha, ja jag tänker på dig varje gång jag säger båten. Fast när dom säger färjan så måste jag rätta dom, för det är det definitivt inte. =P

haha, ja men självklart. jag fixar en liten inspelning till dig ;) Kanske ska ta med Birka Krusbär också ;)

2009-07-16 @ 10:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback