Nya tider

Mycket som händer. Tiden går allt för fort och jag hinner inte med mig själv. Har just skaffat mig sysselsättning ombord på vår kära Paradise. Ett skitjobb men jag kommer att tjäna flera tusen på att jobba ombord istället för i terminalen så det skiter jag faktiskt i. Och pursern sa att det är större chans att kunna få en annan tjänst när jag väl är ombord. wunderbar! Så just nu leker livet. Synd bara att jag går på och är ombord och jobbar då när vi tänkte åka på kryss. Fast ja, då är jag ju ombord iaf!

och igår slutade min älskade Ida för sommaren. Ännu mera separationer liksom. Fast det avslutades med en trevlig lunch och jag får ju helt enkelt åka och hälsa på henne i amerikatt i vinter! det jobbigaste är att nästa vecka slutar maria också. puh, det kommer att bli en pers.

Är faktiskt ledig heela helgen nu, ska bli jääkligt skönt. fira mor imorgon som fyller år och ikväll blir det lite kalas med evelina och hennes gäng.

Haha, just det. Kan ju berätta om den stora nyheten. Jag har skaffat glasögon. Gcik på skoj ner och kollade om det var ögonen det var fel på, och ja det var det. Har brytningsfel och är översynt. förhoppningsvis kommer min kära huvudvärk att försvinna när jag får dem. och jag hoppas att de kommer väldigt fort eftersom jag börjar bli galen av huvudvärken. beställde dom i tisdags och det kunde ta upp till två veckor. snabba er på!!

Nu är det dags för lunch!

byebye

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det blir en pärs imorrn när jag slutar! Tur att du har Äva kvar. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback