Birking

Tråkregn! Jag är helt slut för att det är så grått och trist. totalt värdo =P haha.

Den här veckan har gått satans fort, det är ju redan torsdag för satikens. Och halva dan har gått. woho.

Jag kollade på den däringa michael jackson ceremonin igår som alla pratade om. och ja, blödig är jag. Grät som en liten gris typ hela tiden. eller spolade förbi en massa folk som jag inte kände igen men ojoj. fast det var ju en förjäkla ful kista alltså. såg mest ut som en rostfri kastrull med lite blomster på.

På lördag blir det grillfest hos Tapper, himla bra initiativ av honom och andrea måste jag säga. Blev riktigt lycklig när jag fick smset om det. Fast jag ska ju jobba först så det blir till att stressa lite där när jag kommer hem vid 4, men det har jag gjort förr så det ordnar sig nog!

Fick just en lite bakelse här på jobbet, Helena har jobbat här i 30 år på dagen. Alltså, 30 år! Det är ju inte ovanligt att de som väl börjar här blir kvar för att det är så bra, men 30 år alltså, det är läääänge! Men bakselse uppskattas!

bara en timmer kvar till lunch och sen blir IC hela eftermiddagen lång!! =D

byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback