Dagarna går för fort!!

Redan torsdag...

igår blev det en sväng på IKEA med tessan, nice nice. nu har jag mig en pall så jag når alla skåp i köket. Fast jag blev lite ledsen när jag märkte att jag måste verkligen sträcka på mig ändå på vissa ställen, är jag verkligen så satans kort? =P

För typ en timme ringde mamma och fick mig ur sängen: - Har du kaffe klart? Om in sätt på det, jag parkerar bilen utanför dig nu!
=D så det var bara att gå upp och fixa det och ja, det var ju ett ganska angenämt sätt att vakna på kan man säga! Så vi satt ute på ballen, på fuktiga stolar, och fikade.

Får se vad jag ska hitta på idag. Ska nog ut och ta mig en promenad. Hälsa på någon. Vem vet =D

Kommentarer
Postat av: Angelica

helvete vad orättvist att du varit på ikea med tessan! haha ja du är kort som en smurf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback