Det går faktiskt att höra av sig även fast det inte är helg

Hahaa, de senaste typ 2 timmarna har varit väldigt roliga. Fyllan har gjort sig påmind men eftersom den inte har blivit underhållen så har det inte blivit odrägligt. Tydligen så är jag inte så jobbig som jag tror och ja, det går att höra av sig även fast det inte är helg =P haha. Mycket skratt mitt opp i allt i hoppa liksom. Men roligt har det varit. =)

Nu är det dags att sova, skulle ju vara skönt att inte vakna så sent som jag gjore imorrse. 11.10 stog klockan på (självklart väntade jag till 11.11 och önskade mig nånting). känns dock som att hela dagen blev  bortkastad av sömn. Med bara en vecka kvar av ledigheten så är det väldigt värdefull tid som går till spillo av sovandet. Detta ska inte upprepas! Klockan står på 9.00 och då blir det promenad upp till päronen och min kära bäbis, Tusse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback