Detta är en bra dag!

Vaknade imorrse, strax efter 8, för att det var några studenter som skrek. Jäkla snorungar tänkte jag, men sen visade det sig att det var HP3, som säkerligen varit hos Kerstin på frulle och nu var påväg till kyrkan. Då blev jag blödig. Det är ju jag som ska göra det. Jag vill verkligen ta studenten igen.

Jag har hela veckan varit rädd för att kolla skolmailen och se om vi fått nåt mail angående vår uppsats. Idag hade vi fått det och ja, VI KLARADE DET! mitt hjärta slår dubbelvolter och jag är inte bitter längre. efter ett väldigt upplyftande samtal med Hanna så kan det här bli den bästa dagen på mycket länge. Snart kommer min mor och hämtar mig för vi ska ut och kolla på David (min kusin) som tar studenten, först när dom åker skrinda och sen när dom vandrar från skolan till Skolparken för att sätta mössan på Doktor Westerlund. Sen är det kalas för hela slanten som gäller. Först hos David och sen ska jag, Linda, markus och eventuellt andrea och eve ta oss en jävel hos mig för att sen dra ner tilll fyndhörnan för lite rumpskak. Ska dock ta det lite lugnt så jag orkar åka imorrn! Just jävlar. ska köpa biljett!

GAAAH, jag är så lycklig just nu!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

HURRA FÖR OSS!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback