Grattis David!

Vilken dag. Var på bolaget för att hämta mitt vin som hade kommit och sen när vi kom ut från coop så såg vi Davids vagn. David stog där och vinkade och var så glad. Gissa vem som grinade som en gris! David är min kusin som ioförsig bara är två år yngre än mig men han är ju bara barnet. Jag blev så stolt och glad för hans skull. Sen gick jag iväg med Oscar (Davids lillebror) för att hänga på champagne och gosedjur på David och ja, jag älskar verkligen min släkt! Sen träffades vi alla och pappa skämde ut sig som aldrig förr. "Hellre liten och ful än stor och dum", detta sa han till david och oscars morfar som är typ 2 meter lång och vi andra är väldigt korta. han menade ju inget men vi andra ja, det blev ju lite fel om man säger så =P Satans kul hade vi iaf!  Finns det någon roligare än Magnus? skulle inte tro det, där ligger vi alla i lä!

Kom nyss hem från Davids mottagning och väntar nu på Linda och Marcus. Jag älskar den här dagen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback