Midsommarfix

En riktigt effektiv dag! Upp vid 7 för att tvätta, och passade då på att stryka upp alla gardiner och draperier. Sen blev jag hämtad av mor som jag lämnade av hemma och åkte sen för att hämta David som ska vara lekledare med mig imorrn. Han och hans bror låg och sov så efter ett jäkla massa plingande så kommer david i kallingarna och öppnar. jag fick den stora äran att sedan väcka Oscar också. UUnderbart. Fast den lilla slapp följa med på vårt äventyr. Vi har varit och inhandlat all rekvisita till lekarna imorgon. Så snart ska jag hem till mor å ordna strut till strutbollen, som förövrigt är bland det roligaste jag vet! haha.

              

Lite bilder från förra årets strutboll. Jääävligt svårt, men satans kul! Först pappa, sen anders och farmor ville ju självklart också varamed, men hon körde med rullatorn (och bollen i korgen!!!) =P haha. Sen gjorde kristin om det till kkk helt plötsligt.

Hoppas fan på fint väder imorrn så vi kan vara ute, men det verkar ju inte jätte troligt. buhu.

Nej nu ska jag iväg och rulla köttbullar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback