Nu börjar det bli ordning

Ja nu har jag fått allt på in plats ordentligt. Allt förutom en kartong som jag måste ha en låda till hyllan för att kunna packa upp så den får stå kvar tills jag har den. Ska försöka åka till västerås i eftermiddag när mor är tillbaka från lunch med vänninorna och då kan det fixa sig! =) tänkte då passa på att åka till mediamarkt ohc kolla efter en kamera så jag kan ta lite kort och visa er hur det ser ut här. =) Eftersom det är så trist väder så kan man passa på att åka iväg på sånna äventyr idag. Men ja, jag måste få med mor på min idé först! =P

Hade en så underbar dag igår. Sånt som jag verkligen har saknat när jag bott i borlänge, att bara kunna åka och träffa familj och vänner utan att det blir ett jätteprojekt av det. Var till Linda och drack kaffe och gosade med Kasper,  sen åkte jag och farmor ner till golfbanan och åt glass och kollade på kvällstävlngen. Jag trodde bara att mor och far skulle spela men det visar sig att även jonas var med så det blev en mysig familjestund mellan varven. =) Att sen kunna ta cykeln hem till mig, jag får gåshud. Jag tjatar som fan om det här, men det är mest för att jag ska försöka förstå att det verkligen är sant!! =)

Nej nu ska jag nog ta fram damsugaren, tillochmed det är riktigt roligt nu! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback