Ny rutin?

Jag har börjat blogga när jag kommer hem mitt i natten. why? Känns lite onödigt men ja.

Jääävligt lugn vecka. Har bara softat och umgåtts. Så jääkla nice att bara vara för en stund. har typ bara en vecka till ledig och sen är det ju dags att börja jobba som ett as igen så det är väl lika bra kanske. Annars kan man ju bli alldeles förslappad.

Fast nästa vecka sak vi upp och städa lägenheten i blg och lämna in nycklarna. Väldigt dåligt av tunabyggen att aldrig svara när  jag ringer dock. men ja, what to do.

Har haft en väldigt trevlig kväll med Cornelia. Vi var ju en massa fler människor men de andra var mest i bakgrunden. Andrea stack tidigt och dom andra var alldeles för fulla för oss som var någorlunda nyktra. Men det var satans kul ändå. (Hanna förlåt jag började med men ;)) Anton är alltid underbar och sen var ju Rikard där som man iaf alltid kan lita på gör nåt skoj. schooschoo sheild! aa det var roligt, men man ska nog ha varit där =P

Nej nu ska jag nog gå och sova så jag orkar med allt som händer imorgon. Blir vin med med älsklingen och kanske nån annan också =P

God natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi, det är okej att börja med men i bloggen, gör jag också ibland ;) när ska du upp och städa?? jag och christofer kommer upp natten till torsdag, kanske hinner säga hej om du är där då? vi har jävligt stressigt i och för sig men..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback