Tillbaka på riktigt

Igår gick flyttlasset och nu sitter jag hemma hos mig. riktigt skönt och samtidigt lite småtomt.  Igår när jag gick och packade upp allt blev jag lite ledsen en stund för att jag har lämnat borlänge men det gic över =P


Idag har det blivit en hel del fixande. har lyckats få internet och det gick jävligt smidigt efter att jag fick reda på hur jag skulle göra. Jag ringde till comhem så dom skulle flytta över det men han som jag pratade med var icke av svensk härkomst och hade liteproblem med språket så när han inte förstog vad jag ville och kom på att han inte kunde fixa det så la han på i örat på mig, men sen fixade jag det själv istället. Mycket bättre! haha Sen har jag även varit till husläkaren och spolat mitt öra lite så jag skulle få bort the propp. det roliga då är det var så mycket så jag måste tillbaka på onsdag för att få bort resten. Så jag kommer att få vara döv i ett par dagar till. Som min mor sa, du är en vaxpropp hela du...=P


nej nu ska jag betala lite räkningar och sen ska jag nog åka ner till min kära farmor. Jag älskar att min cykel!! =)


hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback