Ännu en helg är över.

Nu har mina päron åkt tillbaka till sköna gröna enköping och jag är själv. Det är ju askul å ha dom här men de första timmarna efter att de har åkt så är det så skönt. har skickat hem ännu mer grejer så det börjar bli lite mer normalt mycket plats överallt. förtfarande alldeles för lite men det är påväg åt rätt håll.

Igår var vi i Falun och traskade på stan och shoppade lite. Fast som vanligt så var det pappa som handlade mest. både byxor coh skor hittade han det lilla aset. Han är inte som andra pappor och karlar när det gäller shopping, han ÄLSKAR att gå i affärer och handlar jätte mycket. I vår familj är det liksom jag och mamma som tröttnar först och pappa vill fortsätta ett par timmar till. Sen blev det lite vindrickande igår kväll och som vanligt så följer pappa med och blir vindögd. haha, han är ju lite rolig faktiskt. hans muttrande när vi kom hem var guld. =P Men det var en trevlig kväll, alldeles lagom.

Jag kollar i broschyren om lägenheten heeeela tiden, jag vill så gärna ha den. Den är som klippt och skuren för mig. Och jag måste vänta ändå tills på fredag innan jag får veta hur mitt bud står sig. GAAAAH. Tror att jag vet vem det är som äger den nu, pappa visst och försökte förklara men jag är ju rätt bortkommen när det gäller att para ihop människor med namn.

Snart ska vi till göteborg också, lite blandade känslor där kan man säga. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback