Back home

Hemma efter en hektisk helg. Som vanligt helt underbart på TUR men visst satan är det skönt att vara hemma. Om inte annat så är det skönt att vara lite för sig själv på rikigt. Det blir ju en aning intensivt såhär men gårdagskvällen och hemresan var ju verkligen något utöver det vanliga, gäss! Igårkväll trodde jag allvarligt att jag skulle dö när vi stog i klump i korridoren och försökte låta bli att skratta, men det gick inte. övertrötta småflickor är inget att leka med!

Nu när man är tillbaka är det bara att börja plugga igen, ingen rast ingen ro. På nåt konstigt sätt så känns det som att jag inte varit i göteborg överhuvudtaget. Läskig känsla, för det är ju inget man vill glömma. Speciellt inte när det var vår sista resa såhär. Men som vi sa igår, vi kommer alla att komma tillbaka men då vara framgångsrika affärskvinnor! =P

Tillbaka till pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag vill tillbaka till göteborg nuuuuuuu!!!!! GÄSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback