blahablaha

Jaha, nu sitter jag här, bakfull som få. Det blev liiiiite mycket igår skulle man ju kunna säga. bra att jag ändå såg min gräns och drog mig hemåt tidigt. Lyckades somna i soffan(?) och vaknade vid 5 och flytta då de två metrarna till sängen. Det var ju trevligt igår iaf. väldigt trevligt vad jag minns! =P

Ja nu sitter jag och försöker få tag i mäklaren som säljer
lägenheten som jag lagt bud på men hon verkar vara svår. Tänkte att jag skulle ringa och säga att jag vill ha den nu!!!!!! Men hon ringer väl upp kanske.

Nej nu tror jag att jag ska bege mig ner till g-sson och köpa mig en pizza, det enda som låter lockande. Sen måste jag städa innan päronen kommer. Det är så mycket hårbollar överallt så jag blir typ rädd.


Kommentarer
Postat av: elin

fan vilken fin lägenhet! Hoppas du får deN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback