Terese, lägenhetsägare

Eller jag har ju inte skrivit på papperna än men jag vet att jag får den! =) Heeelt underbart. Jag och mamma har varit och kollat på soffor nu preics och har typ hittat en som var typ perfekt och hyfsat billig. Imorgon ska vi nog ta en sväng till barkarby också och kolla på tv-hyllan och kanske slå till om vi får plats med den i bilen. För den SKA jag ha. Och den här lägenheten nu är inte den som jag höll på och budade på¨och som säkertligen gick för säkert 350 000 utan det här är en likadan fast våningen under. Och jag betalar 290 000. Lyckades tillochmed pruta lite =)

Igår kom vi hem från kryssningen också. Riktigt bra kryssning. En massa roligt folk och jag fick svänga mina lurviga i en bugg. eller det blev ju några fler än en om man säger så. Var så jäkla länge sen och satan va kul det var! Sen att en av dom jag dansade med började förfölja mig var ju en mindre rolig sak men det löste sig ju tillslut det också. =P

Ikväll lutar det mot bio med krull. Både jag och kristin hade fattat lite fel och trodde att vi skulle till Linda men det var tydligen nästa helg det var tänkt så det blev ju lite konstigt. Och det jobbigaste är att då kan inte jag för då ska vi åka buss fram och tillbaka mellan blg och stockholm hela dagen. pust. det kommer att bli lite tråkiga onsdagar och lördagar! men snart är vi klara hanna, snart!

Nej mat tajm nu!

ciao

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis! va kul!

2009-03-28 @ 14:11:27
Postat av: Carro

När är inflyttningsfesten? :)

DU SKA TILL BARKARBY DIN SUBBA! det är typ fem minuters bilväg hemifrån mig juueee. Ska ni till Outlet eller?

Postat av: Terese

Nä det var ju tänkt att ta en ikea sväng men bakfyllan gjorde sig påmind så det blev ikea i västerås istället. =P

2009-03-30 @ 11:01:14
Postat av: Hanna

snart, Terese, snart!

2009-03-31 @ 00:04:39
URL: http://hannna.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback