TUR

underbara TUR. Jag älskar varje minut på mässan men satan alltså. man förtränger ju hur jobbigt det är mellan varje mässa. Jag ångrar bittert att jag sa upp mitt runnerskap också för det är ju huur mycket roligare som helst än att stå vid infostation 5 flera timmar om dagen och kolla på lego som danmark har ställt på baksidan av sin servering. Helt om bakfoten är det iaf. Men jag vet ju iaf hur tullverket jobbar erfter denna resa! =P

Teresia är ju här också och det ä ju typ underbart. Har glömt att vi har så lika humor. Jag tror allvarligt bara att det är hon som gillar mitt kärleksmums skämt. Och det var faktiskt lite roligt. Fast nu har ju alla dragit det så långt så nu är det inte alls lika kul som det var från början =P haha. Gårdagen blev inte som torsdagarna annars brukar bli. ingen englandsmonter utan jag och teresia gick till bolaget och köpte oss lite vin, sen mötte vi upp angelica, hanna och tessan för att sedan köpa pizza och sen åka hem coh softa. heeelt underbart. tidig kväll som var fruktansvärt välbehövlig!

Idag har det varit en jobbig dag, inte i mässarbetes väg men jag har hållt på å budat på lägenheten i enköping typ heela dagen. Jag avslutade budandet och leder nu med 290 000. Det har alltså ökat med 80 000 idag. Har blivit en jääkla massa telefonsamtal till gunnel! Sen råkade jag och Hanna kollla hur vi ska hinna med uppsatsen och allt det där och då slog mitt psyke dubbelvolter och landade tillsist på huvudet och bröt nacken. Jag hatar att vara såhär. Träffade ju iaf på erling igår å betämmde möte med honom (v¨r kontaktperson på birka). Påtal om det, jag träffade INGER idag!!!!!!! =D Heeelt undebart. Hon delar förstaplatsen med Jani om att vara min bästa jobbarkompis på Birka. Jag tyckte jag såg ett hår jag sett förut och där uppenbarade sig denna ljuva kvinna. jag och teresia blev dock lite störda i vårt vindrickande men jag förlåter inger för det.  Inte alla dagar man dricker gratissprit vid halv 11 på morgonen!

Nu är jag själv i vandrarhemmets allrum, Helen ligger och sover en stund och de andra kommer nog hem om en knapp timme. Sen ska stefan laga mat åt oss allihoppa =) undrar om jag ska gå och hämta min vindunk?!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback