check!

Ja nu har jag börjat bocka av alla saker som ska göras innan flytt. Har på allvar börjat fylla säckar med saker och ska föröksa få lite städat tills mor coh far kommer imorgon. Idag har jag även hunnit sitta i två telefonköer (sitter i en just nu), varit och sagt upp min hemförsäkring här (Anders Nises gjorde ett bra jobb! =)), sagt upp kontot på handelsbanken och sen blev det ett akutbesök hos apoteket eftersom jag vaknade imorrse med en jävlig nackspärr. Eftersom jag också har en vaxpropp så känner jag mig väldigt gammal och skruttig idag. Fast det är inget som hindrar mig! =P

Lämnade in den slutgiltiga uppsatsen igår, läskigt. Fast det ska väl inte vara nån fara för vi ändrade det som skulle ändras. Så jag hoppas a´tt rune lämnar den till tryckeriet snarast och att vi är klara med skiten.

oj, dom svarade. måste prata med länsförsäkringar nu!

pusshej


Kommentarer
Postat av: Tessan

jag saknar dig redan!! :'(

2009-05-29 @ 12:46:51
Postat av: Terese

Ja detsamma. buhu, idag är det tårar på hög nivå. Mest för att jag nu har träffat alla en sista gång och sen även för att jag inte kan röra mig för nackspärren... ;)

2009-05-29 @ 15:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback