Det kan inte vara sant

Idag har varit en effektiv dag på alla punkter. Har fått en jäkla massa gjort och det känns bra. Sen jag kom hem har jag börjat the big vårstädning, bytt gardinstänger och packat litegranna. Det var ju inte alls meningen att det skulle bli så effektivt men det är ju faktiskt kul att hålla på när man väl börjat. speciellt eftersom man inte fixar så ofta så det blir ju sån stor skillnad. Och jag ääälskar att putsa fönster, alltså jag är nog en av de få som gör det men ja, det är roligt. Kan ju vara för att fönsterputsen luktar gott och att jag efteråt faktiskt ser ut genom fönsterna.

Pratade även med min käre far om allt som vi ska göra i helgen. Som jag har sagt förut, han tycker det är här är minst lika roligt som jag tycker så idag har han spacklat hela vardagsrummet och även målat taket där. Sjukt effektivt av honom också med andra ord. Jag sa åt honom att ta det lite lugnt så jag också kan få hjälpa till lite, och han lovade att jag ska få ta hand om sovrummet. =) haha.

Nej efter min effektiva dag så är jag mindre effektiv nu, har legat och vridit och vänt på mig i sängen i 1½ timme och kände att jag måste göra nåt istället så hamnade jag här. Kanske ett dåligt beslut men jag orka inte ligga där och vänta på att somna, jag är skapligt less på det.

Heldag imorgon, kommer bli himla skoj med tanke på hur mycket jag kommer att sova. Lots of coffe och lite bortfalafel så är det kanske okej ändå. vi får se helt enkelt.

Bye

Kommentarer
Postat av: elin

Putsa mina fönster! Det är inte gjort sen jag flyttade in......

Postat av: Terese

Haha, självklart. jag kommer förbi nästa vecka då? =)

2009-05-06 @ 18:09:16
Postat av: Hanna

Perfekt, då tar du mina också när du ändå är i farten? jag har inte heller putsat mina sen jag flyttade in :P

2009-05-06 @ 20:40:52
URL: http://hannna.bloggagratis.se/
Postat av: Terese

Haha, ja men självklart! Allt för er puddingar! ;)

2009-05-06 @ 21:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback