fel av mig

Jag har ju som sagt var nackspärr och den är inte rolig. inget mjäk den här gången, satan!

jag blev lite trött i nacken av att sitta upp och det kändes faktiskt som att det hade blivit lite bättre så jag tänkte att jag går och lägger mig en stund, stoooort misstag. När jag väl kom ner så kunde jag inte flytta mig och läget som jag hade var inte bekvämt nånstans. Försökte verkligen flytta mig med då blev följden en massa ofina ord som skreks ut blandat med tårar som sprutade. Nu, en timme, senare, har jag lyckats ta mig upp och det är värre än någonsin. Det enda som känns hyffsat skönt är typ om jag har huvudet ett halvt varv runt, vilket blir ganska obekvämt efter ett tag ändå eftersom det är så krumt. BAAAH, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Tabletterna hjälper inte heller. och jag som skulle packa en massa, det skiter sig liksom.

nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och försöka överleva dagen.

hur fan ska jag lyckas sova? =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback