Min lya!

Satan va trött jag är alltså. Efter dagar med alldeles för lite sömn och alldeles för mycket att göra så tog jag och Hanna idag tåget mot sydligare breddgrader.

Nu har jag verkligen nyckeln till min lägenhet på min egen nyckelknippa och det är underbart. Åkte dit och började arbeta när far slutade jobba och idag har vi målat klart i vardagsrummet så nu fattas bara fondtapeten som ska upp på lördag. Och jag äääälskar färgen i vardagsrummet, den blev precis som jag ville och det kommer bli apsnyggt med fonden!Sen har vi även spacklat sovrummet och där ska jag slipa och måla taket imorgon på dagen för att sedan måla väggarna imorgon kväll. Sen är det faktiskt bara hallen och elen kvar så det känns nice. Jag är ju rätt hetsig på att åka och fixa möblerna också men vi kom fram till att det är nog smartast att vänta med det tills allt är klart så man inte behöver vara så försiktig med allt. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran imorgon så jag kan visa lite bilder också =)

Min nya granne är välkänd i Enköping då han varje jul sätter upp ofantliga mängder med julbelysning och tomtar och helvete på balkongen (jag kommer definitivt att spara in pengar på el i december eftersom det kommer att lysa in till mig). Jag har väl aldrig riktigt funderat över var han har allt pynt resten av året, men nu vet jag. Han har dom på balkongen även då, fast ihopknölat. Han kan alltså inte använda sin balkong under resterande delen av året heller för det är pynt ända upp till räcket. haha, jag skrattade så jag nästan dog när jag såg det. Det var bara så himla fult.

Nej nu ska jag dra mig mot sängen så jag är utvilad imorgon. Har satans mycket att göra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback