Paranoia

Haha, vilken jäkla attack av paranoia jag har ahft idag. Jag fick just slut på den och tack och lov så hade jag ingen anledning att oroa mig. Tyvärr så fick Jörgen Bortfalafel Andersson ett väldigt kort liv på denna jord. Men må han vila i frid!

Vi började dagen med att göra en fullständig källförteckning och vi tyckte nog att den såg en aning tunn ut, men efter en effektiv dag har vi fyllt på den med fyra böcker till och nu känns det genast mycket bättre! nu ska vi bara analysera mera för att sedan fara hemåt i helgen både jag och Hanna. Hon ska fira diverse födelsedagar och jag ska hem och spackla och måla. Underbart!

Back to analyser!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag sörjer Bortfalafel djupt, trots att jag inte hann vara hans moster särskilt länge hann jag känna en riktigt deep connection ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback