Barnvakt

Hihi, jag gick förbi bror och Helena en sväng för att träffa dom. De sa att de skulle kasnke åka och handla lite senare sen, men då kom jag med det ypperliga förslaget att jag kan vara barnvakt. Så nu har de precis åkt och handlat och de skulle troligtvis åka och köpa en ny telefon åt helena också. Hihi, så nu önskr jag bara att hon ska vakna så jag kan gosa med henne. För jag har inte samvete att "råka" väcka henne =P
Fast nu hör ajg nån som låter, måste gå och kika. Kommer nog lite bilder sen också ;) För hon är sötast i världen. Och den 27 är det dop för henne, Då blir hon Tyra Alicia för alltid =) om hon inte gör en gurra då såklart =P haha

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha tyra alicia frözne! :D

2009-11-23 @ 19:22:58
Postat av: Terese

Hahaha, ja det vore nåt det. Det ska även vara ett litet maria där emellan tyra och alicia, Me like!

2009-11-23 @ 20:09:40
Postat av: Tessan

ooo! me like också! :D

2009-11-24 @ 09:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback