Change of plan

Ja i helgen var elin här och det var underbart! Även fast vi inte gjorde så mycket så var det himla trevligt! Mer sånt åt folket! Jag måste försöka få tidena att räcka till till en visit i blg också innan hon flyttar, så jag kan få se hennes boyfriend! =) haha

Nu i veckan så hade jag inget planerat alls, men sen kom jag på att Jonas sa nåt om att Återsken behövde hjälp med att vara dörrvakt så inga obehöriga kommer in när de repar och sånt. Så jag ringde till honom och han ringde till Marcus, så nu är jag uppbokad hela veckan. Så himla roligt. Jag ska åka och köpa mig en bok eller nåt så jag har nåt att göra eftersom jag mest bara ska sitta där och hålla koll. Fast ja, jag kommer nog stå vid sidan av scenen och snegla på showen mest hela tiden ;) haha.

Nej nu ska jag bege mig mot mamma! =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Elin gillar detta! (Y)

Postat av: Terese

föresten elin, leggingsarna är upphittade och slängda ;)

2009-12-01 @ 23:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback