Check!

Idag fick jag ett väldigt roligt besked, som jag gladeligen tackade ja till. Från den första januari och två månader framåt så är jag heltidsanställd i butiken på birka! Woho! Har ju tjatat på Jani ett tag och nu är det klart. Så nu ska jag bara ha nåt att göra hela december och sen får jag jobba tills det är dags för aussiland.

Tror att jag verkligen fattade att vi ska åka idag också. Först så satt jag och Freddie och pratade om det innan jag började jobba för hon ska också dit i den vevan. Fast hon ska till thailand och lite andra ställen först och det är hennes plats jag får på jobbet. Men sen på brandövningen som vi ahde efter jobbet när jag stog ute i regnet och väntade på att bli inkallad för att göra samma sak igen så blev det liksom klart i huvudet. Shit, vi ska till Australien. Och samtidigt så fick jag panik över hur man ska packa. Kanske ska jag göra som jag gjorde näör vi åkte till dublin. Bara packa ett ombyte eller nåt å sen köpa resten där. Fast ja, jag har ju tre månader på mig att planera det. Ska bara införskaffa en liten ryggsäck så jag får med mig nåt alls =P tror inte att min lilla fjällräven funkar, även fast den är snyggast i världen =P

Nej nu ska jag gå coh sova så jag är pigg och glad imorgon. För imorgon är dagen då Hanna kommer! =) Och föresten, GLATTIS! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback