Hur toppar man det här?

Ja igår var en bra dag!

Igår visst jag att en "kompis" skulle åka med båten. Jag visste att de var en grupp och skulle därmed till butiken där jag var för att checka in. De kom och de gick, och sen blev det analysering. Haha, men jag gillar Hannas kommentar. "Men det såg verkligen ut som att han tycker du är jätte söt!" Haha, då blev jag glad iaf! Men ja, jag vet inte ja.

Sen efter jobbet blev det till att fort hitta mat för vi höäll båda på att dö av hunger, och sen blev det en liten öl och skitsnack innan christofer kom och de skulle på bio. Wunderbar!

Nu ska jag snart möta upp mamma och pappa som ska åka samma tåg som mig till stockholm och sen komma och åka lite båt dom också. Jag älskar när det kommer folk man känner till terminalen, jag är så stolt över att jobba där och då är det liksom extra roligt att visa upp det. =)

nej, jag kanske ska börja göra mig iordning och åka och jobba, på en ledig helg =P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var jättekul att träffa dig! Och vi får inte glömma att se om vi kan planera in en dejt snart igen!



Och jag lovar, han är intresserad ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback