Lååång dag

Ja det blev en rejäl dag det här. Åkte till Stockholm vid 9 imorrse med mamma. Vi har gått på stan och bara njutit. Fikat och ätit om vartannat. Hittade dock inte det som jag var ute efter. Och kommer säkert inte göra det heller. Är det nån som vet var man kan få tag på nå snygga stövlar med vidare skaft? Jag kommer definitivt att hitta några när jag inte längre vill ha några.

Sen åkte vi till mamma och pappa en stund innan hockeyn. Blev lite mys framför tvn, välbehövligt! Sen när vi hade varit på coop och skulle till ishallen så ringde de från scorett. Skickade in en ansökan till dem för de sökte jobb och det blev en liten intervju där. Alltså, jag har nog skickat en miljard jävla ansökningar till alla ställen jag kan komma på och jag har kommit på två intervjuer. Not so funny. Men jag hoppas på nån av dom här två nu. Var ju på en intervju i fredags också och hon skulle höra av sig i veckan nu så jag hoppas att ingen av de andra som hon skulle ha intervju med var lika bra som mig. =) Hon sa ju faktiskt att hon var väldigt intresserad och att det kändes bra med mig och ja, jag vill verkligen ha mer att göra. Blir galen av att ha det som jag har det nu. Jag blir bara slö och odräglig! Förslappad!

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på brothers and sister. Den bästa serien på länge, och jag älskar linda som lånar ut boxarna till mig! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback