min ansökan

Jag ansöker härmed om en skötare. det här funkar ju inte alls. Fast kom just på vilken rolig dag jag har haft. Först och främst så har kristin äntligen hittat spermadonatören som gjort alla ESK-spelarna. Och i det hemliga högkvarteret hittades också sperma så vi kan säkra 40 generationer av ypperliga hockeyspelare. det här kanske är internt men satan va kul det är alltså.

Sen var jag och kristin till donken. Kristin beställde EN mcflurry med smarties, kassörskan slår väldigt käckt in och repeterar TRE mcflurry med smarties. Sen ville kristin ha en liten cola, kassörskan slår väldigt käckt in en mellan cola. Fast det roligaste där var ju tre mcflurry. Vem kommer in själv på donken och beställer tre glassar? hahaa, det blev väldigt komiskt. Att kristin sen blev så rädd för att föralltid bli förföljd för att vi väldigt omedvetet glömde brickan på bordet är bara ett plus i kanten.

Men sen, nästan det roligaste av allt. Njurstensdonatören är tillbaka. Med full kraft. vet inte varför det är så, men när hon har den grimaschen så är hon njurstensdonatören. En liten bild från vår förra kryssning, den bästa av alla nästa. Med porrhytt och allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback