Nu är det jul igen

Börjar redan bli less på den. Terminalen är fullsmockad med pynt och hela dagen har jag setat oc glott in i en blinkande gran. pust.

Mycket som händer hela tiden här alltså. Nästa är onsdag, då blir det sthlm med mamma. Lite shopping och kvalitetstid. Sen på fredag kommer det att bli gudomligt! Hanna kommer till terminalen och ajg har tvingat jani att jag ska få jobba! Kommerbli underbart. och hanna, du kommer att få gå runt i terminalen som boskap och titta på en massa onödiga saker! ;)

Nej nu ska jag ut och möta kristin som ska hjälpa mig att få mat!

pussel

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, det låter skittrevligt :P men vi är vana att bli behandlade som boskap så ;) Men skitkul ska det bli!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback